9 Temmuz 2010 Cuma

Bilgisayarlar Artik Hep Acik Kalacak


Bilgisayarlari kapatip acarak bilgisayar sorunlarini cozmek artik kullanilamayacak. Bilgisayarlar surekli acik kalacak. Bilgisayar Teknik Servis Birligi, islerinin %73' unun bu yuzden azaldigi gorusunde.9 temmuz 2010



Kusuratli Sayi Vermek

Kusuratli sayi vermelerinin salladiklarinin belli olmadigindan degil, yapilan arastirmalar neticesinde oldugunu kaydeden BTSB karlarinin da %52 oraninda dusmesinden sikayetci. her 100 Bilgisayar Teknik Servisinden 67,5 servis bu durumdan sikayetci.


Anayasa Degisiklik Talebi

Hal bole olunca boyle bir arayis icine giren yetkililer, yasa tasarisi hazirlayarak meclise sunmayi dusunuyorlar. Amaclarinin ayni zamanda kullanicilari magdur etmemek oldugunu belirten yetkililer, yasanan her hangi bir problemde kullanicalara ellerinden gelen en iyi hizmeti vereceklerini icerdigini solediler.


Bilgisayarlar Hep Acik Kalacak

Bundan boyle bilgisayarlar hep acik kalacak. Eger yasa meclisten gecerse, Bilgisayar firmalari bilgisayari kapat veya yeniden baslat ozelligini bilgisayarlara koyamayacak. Bu saayede islerinin artacagini dusununen Teknik Servisler " yil 2010 oldu halen bilgisayari kapatip acarak bilgisayar problemlerini cozdugunu dusunenler var, uygar milletler seviyesine cikmak icin daha rasyonel cozumler olmalidir. Kendi islerimiz acisindan degil milletimizin gelecegi icin boyle bir karar aldik " seklinde bir yazili aciklama yaptilar.


Kullanicilar Sikayetci

Istanbul'un gercek fatihi oldugunu iddia eden bilgisayar kullanicisi Kenan Komutan, "Olamaz olamazzz kesssinlikle olamazzzzz" diyerek yasaya karsi ciktigini belirtti.

Universite ogrencisi olan Taylan Cavus " Bilgisayar muhendisliginde okumamam ragmen, kapatip acmaktan baska cozum bilmiyorum, simdi arkadaslarimin bilgisayarlarinda sorun oldugunda beni cagirdiklari zaman ne yapacagim ben? Bizi kimse dusunumuyor, o arkadaslarimin yuzune nasil bakarim ben" diyerek sitemini belirtti.


Onumuzdeki gunler neler getirecek bilemeyiz ama, BTSB bu konuda kararli gibi gorunuyor.

assassin_10

1 yorum:

  1. ben de benzer bir blog açmıştım=) şans eser iburaya rast geldim. güzel fikirler var=) geyiğe devam. benim bloga da beklerim=)
    http://tarihtebugunbirseyoldu.blogspot.com

    YanıtlaSil