6 Temmuz 2010 Salı

Brezilya Omer Urundul ile Anlasti.


Brezilya Futbol Federasyonlugu'ndan yapilan aciklamaya gore onumuzdeki 4 yil icin Omer Urundul ile anlasma saglandigi kaydedildi. 06 Temmuz 2010


Dunga'nin 2010 Dunya Kupasi'nda basarisizligindan dolayi takimdan ayrilmasi ve yeni teknik adam arayisini giren Brezilya Omer Urundul'un kendileri icin bicilmis kaftan oldugunu dusunuyor. Kollektif futbol anlayisini takima oturtmayi dusunen Brezilya Federasyonu bu konuda calismalara Omer Urundul'u getirerek gerceklestirdi.


Son maclarda Brezilya hucum ve defans bloklari arasindaki mesafeyi koruyamadigi gozlemlenmisti. Bu noktada Brezilya Futbol Federasyonu (BFF) bloklar arasi mesafeyi korumak ve tum bloklarin ayni anda hucuma cikmasi ve savunma yapmasi acisindan Omer Urundul'un basarili olacagi gorusunde. Futbol'un cok enteresan bir oyun oldugunu dusunen BFF yetkilileri bizle ayni gorusu paylasan Omer Urundul'den cok faydalanacaklarini kaydetti.


Bu gelismenin uzerine Omer Urundul yapmis oldugu basin toplantisinda " Brezilya cok buyuk bir futbol takimi, ve ulke olarak futbolla cok ilgililer. Buyuk bir sorumluluk aldigimi dusunuyorum. Taktik olarak 4-3-3 'u oturtmayi dusunuyorum. Tandem'de oynayacak olan Lucio ve Juan gibi oyunculara cok yuk dusmektedir. Ronaldinho'yu tekrar takima kazandiracagim. " dedi. Buralara kadar gelmesinde ki en buyuk basarinin ne oldusu sorusu uzerine " 2010 Dunya Kupasi'nda trt de yaptigim yorumlari BFF cok basarili bulmus, zaten bu yorumlar vasitasiyla boyle bir karar almislar. Teklif bana geldiginde kabul etmeden once cok dusundum, 2014 Dunya Kupasi'nda biliyorum ki futbol severler benim yorumlarimi ozleyecek, fakat bir takimin basinda olmam da onlari heyecanlandiracagi kanaatindeyim. Bu yuzden teklifi kabul ettim." diye aciklamasina devam etti.

Turkiyede ki yorumcular ve futbolseverler Omer Urundul'u tebrik etmelerine ragmen, eger son 20-25 dakika'da yenik durumda ise Brezilya'nin yenilgiyi kabullenecegini ve geri donusun imkansiz olacagi konusunda hem fikirler. Eger geri donebilirlerse futbolun cok enteresan bir oyun oldugunu ve futbolda her seyin olabilecegini dusunuyorlar.

assassin_10 Rio de Jenerio'dan bildirdi.

2 yorum: